14. tammikuuta 2014

Hidas vapaapäivä


Mä oon tänään ollu aamusta asti ihan vetelä, mut sillä lailla hyvällä tavalla. Meillä oli koulussa eilen PT-koulutuksen lisenssivaiheen teoriakoe ja sen jälkeen kävin hoitamassa vielä käytännönkokeen pois alta. Vaikka mulle ei tää ihan ykkösjuttu opiskeluissa ookkaan, niin onnistuin vaihteeks luomaan itelleni kauheen stressin koko hommasta. Kokeen jälkeinen fiilis eilen olikin lähinnä mahtavan häkeltynyt, koska olin jotenkin niin satavarma, etten läpäse koko hommaa. Mutta täs sitä ollaan, teoriaosuus meni ihan hyvin ja käytännön osuuskin hyväksytysti läpi! Joten tänään annoin itelleni luvan vähän höllätä.




Oli niin rauhottava laskevan talviauringon valo täällä kotona, että onneks ehdin sen ikuistaa. Ei kestä kovin kauaa nää hetket. Rauhottumisen lomassa oon vaan pessy pyykkiä ja surffaillu netissä, löysin myös aikas herkulliselta kuulostavan raakabrownieohjeen täältä. Täytyy ehkä testata…

On kyllä myönnettävä, että mulla on jotenkin vähän huono omatunto tästä kotona luimimisesta. Miettii vaan, että oisko jotain mitä pitäis tehdä. Oisko mitään kouluhommia? Kotitöitä? Miten sitä oppis hellittämään hetkeks, laittaa vaan aivot narikkaan ja nauttia vaikka tosta auringosta ja ihanasta kodista. Siinä on mulla vielä harjottelemista.





Asiasta toiseen, meille tuli nimittäin uudet verhot viikonloppuna. Eihän tässä ollakkaan ku puol vuotta asuttu vastapäisen koulun väen iloksi ilman näkösuojaa. Vihdoin mäkin voin huoletta heilua täällä puolialasti, mikä vapaus! Verhot/kaihtimet on Woodnotesilta ja voin kyllä suositella. Noi blokkaa vanhoista ikkunoista tulevan kylmyydenkin niin hyvin, että mulla on nykyään melkein jopa kuuma nukkuessa. Kyllä perfektionistin sielu nyt lepää, kun koti alkaa olla täydellinen.




Treenaamisen puolella oliskin sitten pyllypäivä tiedossa. Oon vihdoin saanut oikeet eväät kyykkäämiseen mun kireiden lonkankoukistajien kanssa, joten täältä tullaan bikinibooty! Nyt pitääkin alkaa loihtimaan treeniruokaa mun pehvalle, jotta se jaksaa kasvaa isoksi ja vahvaksi. Heippa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti