7. helmikuuta 2014

That's what's up

Tää viikko ei lähtenyt kovin hyvin käyntiin, kun toin Tukholman reissulta tuliaisina maailman siisteimpien kenkien lisäks kauheen flunssan. Päätimpä siks lähteä mukaan poikaystävän työreissulle Turkuun, koska en jaksanu jäädä yksin kotiin sairastamaan. Ja kannatti mennä, tuli catchattua turkukamujen kanssa niin hyvin, että päädyin yhen päivän aikana syömään kaks kertaa ulkona ja juomaan ainaki viis kuppia teetä. Juttua ois riittäny kaikkien kanssa vaikka kuinka paljon. Onneks välillä tulee näitä, että muistaa miten tärkeetä on pitää yhteyttä ystäviin <3 Nyt oon kuitenkin takas Helsingissä ja tänään pääsin koulussa treenaamaan lentopallon lyöntejä, mikä oli taas ihan superkivaa pitkästä aikaa! Illalla alko myös kahden viikonlopun mittanen ohjaajakoulutus nyrkkeilyhommia varten, josta oon kans aika innoissani. Joten eipäs tullukkaan loppujen lopuks niin huono viikko, kun maanantaina nenää niistäessä luulin.

Onks hienot vai hienot? Mun Vagabondperheen uusin tulokaspari.


Flunssa-aamupala anoppilassa. Ei paljoo haitannu niistellä täs miljöössä!


Mun toinen investointi tänä vuonna: hanskat ja pinkit siteet tietysti!

Koulutukset jatkuu huomenna SandBell workshopilla ja muilla hauskoilla jutuilla, joista ootan oppivani taas paljon lisää. Tää mun tiedonjano on ihan loputon, haha! Haluun olla hyvä, tai oikeestaan paras.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti